САЙТ ПРАЦЮЄ В ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ! Х
Пн-Пт: з 9:00 до 18:00  |  Сб: з 9:00 до 15:00  |  нд: вихідний

Гарантія

 Гарантійне і післягарантійне обслуговування вхідних дверей «Термопласт».

При дотриманні Замовником правил приймання і експлуатації виробів, Виконавець гарантує безвідмовну його роботу впродовж гарантійного періоду. Виконавець за свій рахунок усуває всі несправності виключно за відсутності механічних пошкоджень і ознак засмічення замкових щілин і механізмів замку будівельним або іншим сміттям, і лише в тому випадку, якщо несправності не викликані спробами злому або порушенням правил прийому і експлуатації виробів:

- Гарантійний термін на замкові системи і комплектуючі встановлені в Дверях залежать від гарантійного терміну що надається заводом виробником - 1 рік;

- Гарантійний термін на порошкове фарбування – 1 рік;

- Склопакет -3 роки;

- Накладки звичайні -2 роки, ‘‘Глайд принт’’– 2 роки, ‘‘Термо Стіл’’–3 роки;

- Гарантія не поширюється на фурнітуру, встановлену на Двері (дверні ручки, засувки, декоративні планки);

- Гарантія не покриває будь-яких збитків, що виникли у Замовника при експлуатації Дверей;

 

Для максимально тривалого використання та дотримання вимог гарантійного обслуговування, накриття (дашок), що знаходиться над вхідними дверима з МДФ накладками і без, повинен відповідати наступним вимогам:

- Пропускання світлових і теплових сонячних променів не більше 30% (дашок повинен бути не прозорий).

- Щільне прилягання до площини стіни, що унеможливлює потрапляння води на верхню частину дверей;

- Ширина накриття визначається з урахуванням висоти монтажу, за формулою: ширина накриття = ширина дверей + висота монтажу, але не менше 0,3 м з кожної сторони;

- Глибина накриття визначається з урахуванням висоти монтажу, за формулою: глибина накриття = висота монтажу * 2, але не менше 1,0 м.

У випадку монтування вхідних дверей в ніші, до уваги береться тільки глибина накриття.

 

Втрата гарантії:

Гарантійні зобов'язання не поширюються на випадки:

- Зміни геометрії інженерних конструкцій в будівлях та спорудах, що спричинили просідання фундаменту, при переміщеннях ґрунту;

- Замерзання змащувальних матеріалів, утворення конденсату або покриття льодовою скоринкою на полотні і замках, а так само корозії замків і металевих частин полотна за відсутності в будовах не опалювального і сухого (вентильованого) теплового тамбура між дверима і основним приміщенням;

- Втрати товарного вигляду невологостійких панелей, панелей із 3D фрезеруванням і фурнітури для дверей тих, що мають прямий контакт з вулицею.

- Якщо спеціалістом будуть виявлені недоліки монтажу, а саме, порушення площинності конструкції, відхилення діагоналі рами, які призводять до проблем з затиранням стулки, некоректної роботи фурнітури не підлягають рекламаційному обслуговуванню.

- Набухання МДФ панелей.

 

Двері або їх комплектуючі частини знімаються з безкоштовного гарантійного обслуговування в наступних випадках:

Недотримання правил приймання і експлуатації виробів.

Відсутність або пошкодження пломб на замикаючих пристроях;

Монтаж, закладення або переробка дверного отвору особами, що не мають відношення до Виконавця;

Втручання в конструкцію дверей, навішування або врізання додаткових пристроїв (довідників, замків, вічок і тому подібне), а також ремонт дверей в гарантійний період особами, що не мають відношення до Виконавця;

Самостійного змащування замків або їх частин;

Самостійної заміни замків або їх частин, ущільнювачів, обробки, а також самостійного ремонту яких-небудь частин дверей.

Нарізки додаткових ключів.

Відсутність закладення порожнин між дверною коробкою і стіною монтажною піною в перебігу трьох календарних днів після установки дверей.

 

Терміни виконання гарантійних зобов'язань:

В період гарантійного терміну Виконавець зобов'язаний усунути несправності протягом 30 робочих днів з дня пред’явлення Замовником вимог про усунення недоліків дверей письмово.

Якщо не доказана вина Виконавця, або несправність виникла з вини Замовника, Виконавець може усунути несправність, при чому Замовник оплачує вартість матеріалів перед виїздом ремонтної бригади, а вартість роботи і транспортних послуг пов'язаних з усуненням недоліків по факту виконання ремонтних робіт.

1.Правила експлуатації:

Правила експлуатації МДФ накладок:

- МДФ панелі встановлюються на корпусні меблі та на броньовані двері. МДФ панелі повинні експлуатуватися в сухих і теплих приміщеннях при температурі повітря не нижче +10 град C і не вище +40 ° C з відносною вологістю 50-60%. Істотні відхилення від зазначених режимів призводять до значного погіршення споживчих якостей МДФ панелей.

- Не рекомендується встановлювати декоративну панель зовні вхідних дверей з вулиці в будинок або в під'їзд, а так само в квартири першого поверху без спеціальної обробки панелі атмосферостійким покриттям (ПВХ покриття VINORIT). Бездоганна якість експлуатації дверей даної серії гарантується за наявності захисного навісу (козирка) і витримці температурних режимів від мін-35С до макс + 45С.

- Не рекомендується використовувати для очищення поверхні панелі з МДФ різні абразивні засоби.

- Не рекомендується встановлювати МДФ панелі із використанням 3D фрезерування, що контактують із навколишнім середовищем.

- Поверхню панелей з МДФ слід оберігати від механічних пошкоджень, попадання кислот, лугів, розчинників, уникати появи сколів, вм'ятин, тріщин на поверхні.

- Щоб уникнути набухання елементів панелей або відклеювання плівки, пластику, шпону - не допускати намокання поверхні виробу. При попаданні вологи на декоративну панель необхідно видалити її за допомогою сухої тканини, губки.

 

2.Додаткові умови:

2.1 При виявленні дефектів, пов'язаних з якістю виробу в ході його експлуатації, необхідно звернутися в сервісну службу обслуговуючої компанії, або передати іншим доступним способом претензію встановленого зразка.

2.2 При наявності фактів, що свідчать про порушення Покупцем правил експлуатації, а також фактів, що свідчать про наявність дій третіх осіб, які спричинили втрату або псування споживчих властивостей, сервісна служба обслуговуючої компанії вправі відхилити Вашу претензію.

2.3 Для власників дверей ТЕРМОПЛАСТ: так як ключ можна вийняти із замка тільки після виконання повного обороту (360°) рекомендується закривати замок на один або два повних оберти ключа. Закривання замка на неповний оберт і залишення ключа зсередини викликає труднощі у відкриванні дверей ключем із зовнішнього боку.

 

Очистка поверхонь виробів.

Для очищення поверхонь дверей можна використовувати засоби, спеціально призначені для цього і рекомендовані фірмами-виробниками МДФ покриття, а також засоби, які зазвичай використовують для догляду за меблями. В жодному разі не допускається використання засобів, які мають в своєму складі абразивні речовини, вибілювальні засоби, розчинники, що можуть пошкодити поверхню дверей.

Для того, щоб Ваші вхідні двері служили довго та бездоганно, ми рекомендуємо два рази на рік проводити профілактичний огляд виробів.  

 

Захист під час проведення будівельних робіт:

1.Складайте дверні блоки виключно в вертикальному положенні і без натискання один на одний.

Запобігайте попаданню вапна, розчину на поверхню, фурнітуру та скло, оскільки це може призвести до роз'їдання поверхні та її механічного пошкодження. Також це може призвести до функціональних проблем фурнітури і погіршення щільності закривання.

 

Очистка гумового ущільнювача.

Якщо на ущільнювачі з'явились плями, їх можна ліквідувати за допомогою водяного розчину звичайних миючих засобів. В жодному випадку ущільнювач не можна чистити розчинниками. Якщо з часом ущільнюючі прокладки втратили еластичність їх потрібно замінити.

 

Очистка скла.

Скло найкраще очищати чистою, теплою водою за допомогою м'якої ганчірки. Оскільки скло має чутливу поверхню, його не можна чистити твердими та гострими предметами. Необхідно застосовувати засоби для миття скла, або, на крайній випадок, мило чи шампунь. Не можна використовувати агресивні рідини, які вміщають їдкі луги. При певних погодних умовах скло може запотівати. Причина в тому, що тепле повітря поглинає набагато більше вологи, ніж холодне. Коли тепле повітря торкається холодної поверхні, воно охолоджується і надлишкова вологість осідає як конденсат. Це явище відбувається особливо часто в тих випадках, коли стикається висока вологість та низька температура. Конденсат утворюється найбільше в нижній частині склопакету. Для того, щоб по можливості цього не сталося, треба провітрювати приміщення.

 

Якщо дотримуватись всіх пунктів даної інструкції, то двері надовго забезпечать високий комфорт вашого житла, і навіть через десятки років вони все ще будуть радувати Вас своєю практичністю і функціональністю!


Умови гарантії на вікна:

Гарантія на вироби надається тільки у випадку проведення монтажу нашою бригадою.

Вироби підлягають гарантійному обслуговуванню у випадку їх експлуатації згідно інструкції та рекомендацій, які будуть прописані нижче.

Вироби знімаються з гарантійного випадку у наступних випадках:

- якщо виріб використовувався не за призначенням;

- у випадку порушення правил та умов експлуатації, які будуть викладені нижче;

- якщо виявлені зміни конструкції виробу, відмінні від встановлених нашим магазином;

- за умови відсутності гарантійного талону у покупця.

Гарантія не розповсюджується на наступні несправності:

- якщо виявлені зміни в конструкції виробу або різноманітні ушкодження, викликані впливом реактивів, миючих засобів, що містять абразивні речовини або активні хімічні сполуки.

Терміни  гарантії:

- на вироби із ПВХ профілів – 5 років;

- на склопакети – 3 роки;

- на фурнітуру – 1 рік.